ခုေခာတ္လူၾကီးလူငယ္
မူးယစ္ေစတတ္တဲ႔ေသရည္အရက္ကိုေသာက္စားျခင္းပါပဲ တခ်ိဳ႕ကတပည္႕ေတာ္ေသာက္အမ်ာအတြက္အက်ိဳးရွိေစမည္႕စကားေတြပဲေျပာျပတတ္ပါတယ္
မမူးတဲ႔အခ်ိန္မွာေတာ႕မေျပာတတ္ဘူးဆိုတဲ႔သေဘာကိုေဆာင္တယ္။
သာမာန္မေသာက္ထားတဲ႔အခ်ိန္ေျပာတဲ႔စကားနဲ႔မူးျပီးေျပာတဲ႔စကားဟာအေလးနက္ထားတာခ်င္းမတူပါဘူး
မူးျပီးေျပာတဲ႔စကားကိုဘယ္သူမွအေလးနက္ထားမွာမဟုတ္သလို
တန္ဖိုးလည္းထားမွာမဟုတ္ပါဘူး ဘာေၾကာင္႔လည္းမူးေနသူဟာ သာမာန္မဟုတ္တဲ႔အတြက္ေၾကာင္႕ပါပဲ။
တကယ္ေတာ႕သုရေမရယကံ
က်ဴးလြန္ျခင္းဆုိတာေတာ့ မူးယစ္ေစတတ္ေသာအရာကို မွီ၀ဲသံုးေဆာင္ျခင္းပါ။ အရက္မွမဟုတ္ပါဘူး..
မူးယစ္ေစတတ္တဲ့ အရာမွန္သမွ် သံုးေဆာင္မွီ၀ဲျခင္းကို သူရာေမရယကံ က်ဴးလြန္ျခင္းထဲမွာ
ထည့္လိုက္ပါမယ္။
ဘာေၾကာင္႔လဲမူးယစ္ေစတတ္တဲ႔အရာမွန္သမ်ွမေကာင္းမွဳကိုလြယ္လြယ္က်ဴးလြန္မိေစတတ္လို႕ပါ။
ျမတ္ဘုရားကေတာ႔သူရာေမရယကံ က်ဴးလြန္ျခင္း အထေျမာက္ဖို႕ အခ်က္ေလးခ်က္ရွိပါတယ္။
(၁) မူးယစ္ေစတတ္ေသာ အရာျဖစ္ျခင္း၊
(၂) ေသာက္စားလုိေသာစိတ္ ရွိျခင္း၊
(၃) ေသာက္ျဖစ္ေအာင္ လံု႕လျပဳျခင္း၊
(၄) ေသာက္စားျခင္းတို႕ ျဖစ္ပါတယ္။
ကံငါးပါးထဲမွာအဓိကအခ်ဳပ္ကသူရေမရကံ
က်ဴးလြန္ျခင္းပါပဲ၊ ဒီကံဟာ အကုသိုလ္ေတြ ျပဳလုပ္ျခင္းကို အလြယ္တကူျဖစ္ေစတဲ့ အတြက္ေၾကာင့္ပါပဲ။
ေသရည္ေသရက္ ေသာက္သည့္အတြက္ က်န္သီလမ်ားအားလံုး အလြယ္တကူ ပ်က္တတ္ပံုႏွင့္ အ႒ကထာတြင္ကား
ငါပါးသီလတြင္ ေသရည္ေသာက္ျခင္းကို အျပစ္အၾကီးဆံုးဟု ဖြင့္ျပထားပါတယ္။
သုရာေမရယအခန္းမွာအ႒ကထာက
ခုလိုေလးဖြင္႔ဆိုျပန္ပါတယ္အရက္သည္ ငါးပါးသီလတြင္ အခ်ဳပ္ျဖစ္သည္..
အရက္မူးျပီဆိုသည္ႏွင့္ က်န္သီလမ်ား ေဖာက္ဖ်က္ရန္ ၀န္မေလးေတာ့ေပ။ သို႕အတြက္ ဗုဒၶက ငါးပါးသီလတြင္
ေသရည္ေသာက္ျခင္းကို ထည့္ေဟာထားျခင္းျဖစ္သည္ဟု ဖြင့္ထားပါတယ္။
အရက္ေသာက္ျပီးမိဘကိုျပန္သတ္ေသာျဖစ္ရပ္ေလးေတြသားသမီးကိုျပန္ေစာ္ကားမိတဲ႔သာဓကေတြ
မ်ားစြာရွိသည္႕အနက္က
မိဘကိုျပန္သတ္မိတဲ႔သာဓကေလးတစ္ခုကို ေဖာ္ျပေပးပါ့မယ္။
ငယ္ငယ္ကဖတ္ခဲ႔ဖူးတာေလးပါခုႏွစ္အားျဖင့္
၁၉၅၁-ခုႏွစ္၊ေမလ ၂၅ ရက္ေန႕၊ ေနရာကား ဧရာ၀တီတုိင္း၊ က်ိဳက္လတ္ျမိဳ႕နယ္၊ က်ိဳက္ပိရြာတြင္
ျဖစ္ပါတယ္။ သားက အရက္မူးလာျပီး ပါးရိုက္ကာ ဓါးႏွင့္လိုက္ခုတ္ခံရေသာ မိခင္ၾကီး၏အမည္မွာ
ေဒၚသာလိဟု ေခၚပါတယ္။
တစ္ေန႕ သားကအရက္မူးျပီးျပန္လာကာ
ပိုက္ဆံထပ္ေတာင္းသျဖင့္ မိခင္ၾကီးမွ မေပးႏုိင္ေၾကာင္း ေျပာေသာေၾကာင့္ မိခင္ကိုဆဲေရးတုိင္းထြာျပီး
ပါးရိုက္ကာ ဓါးႏွင့္လိုက္ခုတ္သျဖင့္ ထြက္ေျပးရင္း ရြာထိပ္ေညာင္ပင္ၾကီးေအာက္ အေရာက္တြင္
မိခင္ၾကီးကို ဆက္လိုက္လို႕ မရေတာ့ပဲ အဲ့ေနရာမွာတင္ပဲ ေျမျမိဳခဲ့ပါတယ္။
သူေျမျမိဳေသာေနရာႏွင့္
ပတ္လည္ ေပ(၁၀၀)အတြင္း မည္သူမွ်အနားကပ္လို႕ မရေတာ့ပါဘူး။ သူဟာပူေလာင္ျပင္းျပတဲ့ ေ၀ဒနာေတြကို
ျပင္းစြာခံစားျပီး ေမလ (၂၅) ရက္ မွ ဇြန္လ (၂) ရက္ေန႕အထိ ေ၀ဒနာမ်ားခံစားကာ.. (၈) ရက္ၾကာျပီး
ေျမၾကီးေအာင္သို႕ စုန္းစုန္းျမဳပ္သြားခဲ့ပါတယ္။
ေျမျမိဳသြားတဲ့လူဟာ
အရက္မေသာက္ခင္မွာ ပံုမွန္လူေကာင္းလိုပါပဲ.. မိဘကိုရိုေသရမွန္းသိပါတယ္.. ဒါေပမယ့္ အရက္လည္း၀င္သြားေရာ
ဘာမွမသိေတာ့ပါဘူး။ မျပစ္မွားထိုက္တဲ႔ဘုရားတရားရဟန္းသံဃာ မိဘဆရာသမားနားမလည္ေတာ႕ပါ၊ဒါဟာဘာေၾကာင္႔လဲ
အရက္ရဲ႕ေက်းကၽြန္ျဖစ္မွန္းမသိ ျဖစ္သြားလို႕ေပါ႕။
တရုတ္ပညာရွင္မ်ားကအရက္ေသာက္ျခင္း အဆင့္အေနနဲ႕ သံုးဆင့္နဲ႔ခြဲျခားျပထားပါတယ္။ ပထမအဆင့္အေနနဲ႕ လူကအရက္ကိုေသာက္ျခင္းပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕က ဆိုၾကပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕က ကိုယ့္စိတ္ကိုႏိုင္ပါတယ္။ ထမင္းစားေကာင္းရံုေလာက္ ညေနပိုင္းေလး ေသာက္တာပါဆိုျပီးေတာ့ စေသာက္ၾကပါတယ္။ ဒီအဆင့္ကေတာ့ လူကအရက္ကို ေသာက္ေသာအဆင့္ပါ။
တရုတ္ပညာရွင္မ်ားကအရက္ေသာက္ျခင္း အဆင့္အေနနဲ႕ သံုးဆင့္နဲ႔ခြဲျခားျပထားပါတယ္။ ပထမအဆင့္အေနနဲ႕ လူကအရက္ကိုေသာက္ျခင္းပါ။ တစ္ခ်ိဳ႕က ဆိုၾကပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕က ကိုယ့္စိတ္ကိုႏိုင္ပါတယ္။ ထမင္းစားေကာင္းရံုေလာက္ ညေနပိုင္းေလး ေသာက္တာပါဆိုျပီးေတာ့ စေသာက္ၾကပါတယ္။ ဒီအဆင့္ကေတာ့ လူကအရက္ကို ေသာက္ေသာအဆင့္ပါ။
ေနာက္တစ္ဆင့္
ထပ္တက္လာတာက အရက္က လူကိုျပန္ေသာက္ေသာ အဆင့္ပါ။ ခႏၶာက
အရက္ကို ေသာက္ေသာ အဆင့္လို႕လည္း ေျပာလို႕ရပါတယ္။ စိတ္ကျဖတ္ႏုိင္ေသာ္လည္း ခႏၶာက လက္မခံေတာ့ပါဘူး။
အရက္မေသာက္ရရင္ ခႏၶာကိုယ္က ေသြးေတြ အလုပ္မလုပ္ေတာ့ပါဘူး။
ေနာက္ျပီး
လက္ေတြတုန္လာမယ္.. ေျခေတြတုန္လာမယ္။ ေသာက္တဲ့သူဟာ အရက္နဲ႕ပဲ အျမဲတမ္းထိေတြ႔ခ်င္ လာတယ္..
ေနာက္ျပီး ျမင္ရင္ကိုမေနႏုိင္ဘူး.. တခုခုလိုေနသလိုျဖစ္.. ေနာက္ဆံုးေတာ့ အရက္ေလး၀င္သြားမွ
ျငိမ္သြားတယ္.. ဒါကေတာ့ အရက္က လူကိုေသာက္ျခင္းပါ။
ေနာက္အဆိုးဆံုးအဆင့္ကေတာ့
အရက္က အရက္ကိုေသာက္ျခင္းပါ။ ဒီအဆင့္မွာေတာ့ အရက္ကို
တအားေသာက္ပါတယ္။ ေနာက္ျပီး ဘာအလုပ္မွ မလုပ္ႏုိင္ေတာ့ဘူး.. ဘာအစားမွလည္း မစားႏုိင္ေတာ့ဘူး..
စားလို႕လည္း မေကာင္းေတာ့ဘူး။ တအားအိပ္တယ္.. တအားမူးတယ္.. အိပ္ရာမွႏိုးေတာ့ ေခါင္းေတြအံုလာတယ္။
ေခါင္းေတြအံုေတာ့
အရက္ကိုထပ္ေသာက္ရတယ္.. သို႕ေသာ္လည္း ေခါင္းအံုတာ မေပ်ာက္ပါဘူး။ အရက္ကေတာ့ ထပ္မူးလာျပန္ပါတယ္။
ဒီလိုနဲ႕ မေသမခ်င္း ေသာက္လိုက္ မူးလိုက္ ေခါင္းအံုလိုက္ ျပန္ေသာက္လိုက္နဲ႕ လံုးလည္လိုက္ျပီး
.. ေနာက္ဆံုး အရက္ေက်းကၽြန္ဘ၀သို႕ ေရာက္ျပီးေတာ့ အပါယ္ေလးပါးသို႕ သြားလိုက္ရပါေတာ့တယ္။
ဒါအရက္ကို အဆင့္လိုက္ ေသာက္လာပံု အေၾကာင္းပါ။
ေနာက္အရက္ေသာက္ျခင္းရဲ႕ ဆိုးက်ိဳးေတြကို အနည္းငယ္ေဖာ္ျပေပးပါ့မယ္။ အရက္ ေသစာ ေသာက္ စား ျခင္း ေၾကာင့္-မ်က္ေမွာက္အခ်ိန္၌-
၁။ စီးပြား ဥစၥာ ပ်က္စီး ကုန္ခန္းျခင္း။
(အရက္ေသစာ ေသာက္စားမူး ယစ္ေနေသာေၾကာင့္ မိမိပစၥည္းဥစၥာမ်ားကုိ
ေစာင့္ေရွာက္ရမွန္းမသိေမ့ေလွ်ာ့ေနတတ္ျခင္း၊ မိမိ စီးပြားေရးမ်ားျပဳလုပ္ရန္ေမ့ေလွ်ာ့
ေနတတ္ျခင္း တုိ့ ျဖစ္တတ္၏)။
၂။ ခုိက္ရန္ မ်ားျဖစ္တတ္ျခင္း။
၃။ အနာေရာဂါ အမ်ိဴးမ်ိဴးတုိ့ ျဖစ္ပြားတတ္ျခင္း။
၄။ ေက်ာ္ေစာ သတင္း ကင္းမဲ့တတ္ျခင္း။
၅။ အရွက္၊အေၾကာက္ ကင္းမဲ့တတ္ျခင္း။
၆။ အသိပညာဥာဏ္ အားနည္းေအာင္ျပဳတတ္ျခင္း။
တုိ ့ျဖစ္တတ္ေလသည္။(ဒီဃနိကာယ္၊ ပါေထယ်ဝဂ္၊ သိဂၤါလသုတ္။)ျမတ္စြာဘုရားရွင္က သိဂၤါလ သတုိ ့သား အား ေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ေနာက္အရက္ေသာက္ျခင္းရဲ႕ ဆိုးက်ိဳးေတြကို အနည္းငယ္ေဖာ္ျပေပးပါ့မယ္။ အရက္ ေသစာ ေသာက္ စား ျခင္း ေၾကာင့္-မ်က္ေမွာက္အခ်ိန္၌-
၁။ စီးပြား ဥစၥာ ပ်က္စီး ကုန္ခန္းျခင္း။
(အရက္ေသစာ ေသာက္စားမူး ယစ္ေနေသာေၾကာင့္ မိမိပစၥည္းဥစၥာမ်ားကုိ
ေစာင့္ေရွာက္ရမွန္းမသိေမ့ေလွ်ာ့ေနတတ္ျခင္း၊ မိမိ စီးပြားေရးမ်ားျပဳလုပ္ရန္ေမ့ေလွ်ာ့
ေနတတ္ျခင္း တုိ့ ျဖစ္တတ္၏)။
၂။ ခုိက္ရန္ မ်ားျဖစ္တတ္ျခင္း။
၃။ အနာေရာဂါ အမ်ိဴးမ်ိဴးတုိ့ ျဖစ္ပြားတတ္ျခင္း။
၄။ ေက်ာ္ေစာ သတင္း ကင္းမဲ့တတ္ျခင္း။
၅။ အရွက္၊အေၾကာက္ ကင္းမဲ့တတ္ျခင္း။
၆။ အသိပညာဥာဏ္ အားနည္းေအာင္ျပဳတတ္ျခင္း။
တုိ ့ျဖစ္တတ္ေလသည္။(ဒီဃနိကာယ္၊ ပါေထယ်ဝဂ္၊ သိဂၤါလသုတ္။)ျမတ္စြာဘုရားရွင္က သိဂၤါလ သတုိ ့သား အား ေဟာၾကားခဲ့ပါတယ္။
ျမတ္ဘုရားကဆိုးက်ိဳးတြင္ေဟာသည္႕မဟုတ္
ေကာင္းက်ိဳးပါတခါတည္းေဟာၾကားခဲ႔ပါတယ္းးးးး
၁။ ျဖစ္ျပီး
ျဖစ္ဆဲ ျဖစ္လတၱံ ့ေသာ အလုပ္ ကိစၥတုိ့၌ ေကာင္းမြန္ လ်ွင္ျမန္စြာ သိလြယ္ျခင္း။
၂။ အျမဲ မျပတ္ေသာ သတိတရားမ်ား ရွိျခင္း။
၃။ စိတ္ ဂေယာင္ေျခာက္ျခားမျဖစ္ဘဲ ရူးသြပ္မွဳ့ မျဖစ္ျခင္း။
၄။ သတိလြတ္ကင္းမွဳ့မျဖစ္ဘဲ ဥာဏ္ပညာ ရွိျခင္းး။
၅။ မျပင္းမရိ လုံ ့လ ဝီရိယ ရွျခင္း။
၆။ ပဋိသေႏၶအားျဖင္ ့ ထုိင္းမွဳိင္းေနသူ မျဖစ္ျခင္း။
၇။ ပဋိသေနၶအားျဖင့္ ဆြံ ့-အ ေနသူ မျဖစ္ျခင္း။
၈။ မေတြမေဝျခင္း။
၉။ မေမ့မေလွ်ာ့ျခင္း။
၁၀။ အသိပညာ ဥာဏ္မနည္းျခင္း။
၁၁။ ကုိယ္လက္အဂၤါ ခက္ထေရာ္ၾကမ္းတမ္းမွဳ့မရွိျခင္း။
၁၂။ ေဘးအႏၱာရာယ္ကင္း ျခင္း။
၁၃။ ေၾကာင့္ၾကမွဳ့ ကင္းျခင္း။
၁၄။ မွန္ကန္ေကာင္းမြန္ေသာ စကားကုိေျပာဆုိေလ့ရွိျခင္း။
၁၅။ ကုန္းေခ်ာ၊ကုန္းတုိက္ေသာစကား၊အက်ိဴးမဲ့ေသာစကား တုိ့ကုိ မေျပာဆုိျခင္း၊
မုိက္ရိုင္း ၾကမ္းတမ္းစြာ မေျပာဆိုျခင္း။
၁၆။ ေန့ ည မျပတ္ မျပင္းမရိ လုံ ့လ ဝီရိယရွိျခင္း။
၁၇။ သူ ၏ ေက်းဇူးကုိ သိတတ္ျခင္း။
၁၈။ ျပဳလုပ္ျပီးေသာ အမွဳ့ကိစၥကုိ မေမ့မေလွ်ာ့သိျခင္း။
၁၉။ ဝန္တုိတတ္မွဳ့ မရွိျခင္း။
၂၀။ ေပးကမ္းစြန္ ့ၾကဲလွဴဒါန္းမွဳ့ ရွိျခင္း။
၂၁။ ကုိယ္က်င့္သီလႏွင့္ ျပည္စုံတတ္ျခင္း။
၂၂။ ရိုးသား ေျဖာင့္မတ္တတ္ျခင္း။
၂၃။ သူတစ္ပါးအား ရန္ျပဳတတ္ေသာ အမ်က္ ေဒါသနည္းပါးတတ္ျခင္း။
၂၄။ မေကာင္းမွဳ့မ်ားကုိ ျပဳလုပ္ရမည္ကုိ ရွက္ျခင္း။
၂၅။ မေကာင္းမွဳ့မ်ားကုိ ျပဳလုပ္ရမည္ကို ေၾကာက္ျခင္း။
၂၆။ ေျဖာင့္မတ္ မွန္ကန္ေသာ အယူ ရွိ ျခင္း။
၂၇။ ၾကီးျမတ္ေသာ ေကာင္းမွဳ့ ႏွင့္ ျပည့္စုံတတ္ျခင္း(ရွိျခင္း)။
၂၈။ ပညာဥာဏ္ ရွိနိဳင္ျခင္း၊
၂၉။ ပညာရွိ ျဖစ္နိဳင္ျခင္း။
၃၀။ အက်ိဴးရွိသည္ မရွိသည္တုိ ့၌ လိမၼာျခင္း(ေကာင္းမွဳ့၊မေကာင္းမွဳ့တုိ ့ကုိ ခဲြျခား၍ သိတတ္ျခင္း)။
ဟူေသာ အက်ိဴးတရား တုိ ့ျဖစ္သည္။
(ခုဒၵကပါ႒ အ႒ကထာ)
၂။ အျမဲ မျပတ္ေသာ သတိတရားမ်ား ရွိျခင္း။
၃။ စိတ္ ဂေယာင္ေျခာက္ျခားမျဖစ္ဘဲ ရူးသြပ္မွဳ့ မျဖစ္ျခင္း။
၄။ သတိလြတ္ကင္းမွဳ့မျဖစ္ဘဲ ဥာဏ္ပညာ ရွိျခင္းး။
၅။ မျပင္းမရိ လုံ ့လ ဝီရိယ ရွျခင္း။
၆။ ပဋိသေႏၶအားျဖင္ ့ ထုိင္းမွဳိင္းေနသူ မျဖစ္ျခင္း။
၇။ ပဋိသေနၶအားျဖင့္ ဆြံ ့-အ ေနသူ မျဖစ္ျခင္း။
၈။ မေတြမေဝျခင္း။
၉။ မေမ့မေလွ်ာ့ျခင္း။
၁၀။ အသိပညာ ဥာဏ္မနည္းျခင္း။
၁၁။ ကုိယ္လက္အဂၤါ ခက္ထေရာ္ၾကမ္းတမ္းမွဳ့မရွိျခင္း။
၁၂။ ေဘးအႏၱာရာယ္ကင္း ျခင္း။
၁၃။ ေၾကာင့္ၾကမွဳ့ ကင္းျခင္း။
၁၄။ မွန္ကန္ေကာင္းမြန္ေသာ စကားကုိေျပာဆုိေလ့ရွိျခင္း။
၁၅။ ကုန္းေခ်ာ၊ကုန္းတုိက္ေသာစကား၊အက်ိဴးမဲ့ေသာစကား တုိ့ကုိ မေျပာဆုိျခင္း၊
မုိက္ရိုင္း ၾကမ္းတမ္းစြာ မေျပာဆိုျခင္း။
၁၆။ ေန့ ည မျပတ္ မျပင္းမရိ လုံ ့လ ဝီရိယရွိျခင္း။
၁၇။ သူ ၏ ေက်းဇူးကုိ သိတတ္ျခင္း။
၁၈။ ျပဳလုပ္ျပီးေသာ အမွဳ့ကိစၥကုိ မေမ့မေလွ်ာ့သိျခင္း။
၁၉။ ဝန္တုိတတ္မွဳ့ မရွိျခင္း။
၂၀။ ေပးကမ္းစြန္ ့ၾကဲလွဴဒါန္းမွဳ့ ရွိျခင္း။
၂၁။ ကုိယ္က်င့္သီလႏွင့္ ျပည္စုံတတ္ျခင္း။
၂၂။ ရိုးသား ေျဖာင့္မတ္တတ္ျခင္း။
၂၃။ သူတစ္ပါးအား ရန္ျပဳတတ္ေသာ အမ်က္ ေဒါသနည္းပါးတတ္ျခင္း။
၂၄။ မေကာင္းမွဳ့မ်ားကုိ ျပဳလုပ္ရမည္ကုိ ရွက္ျခင္း။
၂၅။ မေကာင္းမွဳ့မ်ားကုိ ျပဳလုပ္ရမည္ကို ေၾကာက္ျခင္း။
၂၆။ ေျဖာင့္မတ္ မွန္ကန္ေသာ အယူ ရွိ ျခင္း။
၂၇။ ၾကီးျမတ္ေသာ ေကာင္းမွဳ့ ႏွင့္ ျပည့္စုံတတ္ျခင္း(ရွိျခင္း)။
၂၈။ ပညာဥာဏ္ ရွိနိဳင္ျခင္း၊
၂၉။ ပညာရွိ ျဖစ္နိဳင္ျခင္း။
၃၀။ အက်ိဴးရွိသည္ မရွိသည္တုိ ့၌ လိမၼာျခင္း(ေကာင္းမွဳ့၊မေကာင္းမွဳ့တုိ ့ကုိ ခဲြျခား၍ သိတတ္ျခင္း)။
ဟူေသာ အက်ိဴးတရား တုိ ့ျဖစ္သည္။
(ခုဒၵကပါ႒ အ႒ကထာ)
ဘုရားရွင္က အရက္ကို နည္းနည္း ေသာက္ပါလို႕ မမွာခဲ့သလို ေဆးျဖစ္၀ါးျဖစ္ေတာ့ ေသာက္လို႕လည္း မမွာခဲ့ပါဘူး။ လံုး၀ေရွာင္ၾကဥ္ရမဲ့ အထဲမွာ ထည့္ထားျပီးေဟာခဲ႔တာပါ၊ ဘာလို႕လဲဆိုေတာ့ လူေတြရဲ႕စိတ္ဟာ မေကာင္းတဲ့ဘက္မွာပဲ ေပ်ာ္ေမြ႕တယ္.. ေနာက္ျပီး အရက္ေသာက္လိုက္တာဟာ စိတ္ကို လႊတ္ေပးလိုက္တဲ့ ပံုစံမ်ိဳးဆိုေတာ့.. စဥ္းစားသာၾကည့္ပါ။
စာေရးသူအရက္ကိုမေသာက္ပါနဲ႔လို႕မဆိုလိုပါ
အရက္ရဲ႕ဆိုးက်ိဳးကိုေတာ႕ ဘုရားေဟာေကာ လက္ရွိအျဖစ္ပ်က္ေတြေကာတင္ျပျခင္းသာျဖစ္ပါတယ္ဓမၼမိတ္ေဆြထဲမွာေသာက္တတ္တဲ႔သူပါရင္
ကိုယ္႕ဘာသာဥာဏ္နဲ႔ခ်ိန္ကာစဥ္းစားၾကည္႕ၾကပါကုန္ေလာ႔။
0 comments:
Enregistrer un commentaire