Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

yyy

မဂၤလာပါ ဓမၼစမ္းေရ ဆုိက္သုိ႕လာလည္သြားၾကေသာ မိတ္ေဆြအားလုံး ထာ၀ရေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္နုူးနုိင္ပါေစလုိ ဆုေတာင္းလုိက္ပါတယ္...

dimanche 19 février 2012

ေအာင္ျမင္ခ်င္သူေတြအတြက္နည္းလမ္းသုံးသြယ္

ျမတ္ဘုရားနည္းလမ္းအတိုင္းေရးျပသြားပါမည္ႏွစ္၇က္တခါေလာက္မွေရးမည္လို႕ဆံုးျဖတ္ထားေသာ္လဲစာေရးခ်င္
တဲ႕ဆႏၵကေပၚေပါက္လာလို႕ေရးပါရေစအံုးေနာ္......ေအာင္ျမင္သူေတြအတြက္နည္းလမ္းသံုးသြယ္ဆိုတာကအျခား
မဟုတ္ပါဘူး၊မဂၤလာသုတ္မွာေတြ႕ရတဲ႔အေၾကာင္းတရားေလးသံုးခ်က္ပါ၊စာရွဳ႕သူတို႕လဲသိျပီးသားထင္ပါတယ္၊
သို႕ေသာ္...သိတာခ်င္းတူသလားဆိုတာကိုေတာ႕ဖတ္ျပီးေ၀ဖန္ၾကည္႕ေပါ႕။
အခ်က္သံုးခ်က္..ဘာေတြလဲ..

(၁)ပတိရူပေဒသ၀ါသ၊
(၂)ပုေဗၺစကတပုညတာ၊
(၃)အတၱသမၼာပဏီဓိ၊ဟူေသာအခ်က္သံုးခ်က္ပါ။
စာေရးသူတို႕ငယ္ငယ္ကက်က္ခဲ႔ဖူးတယ္၊ဒဂုဏ္ဦးထြန္းျမင္႕ေရးထားတဲ႔ကဗ်ာေလးပါ၊
ကုသိုလ္ပညာဥစၥာရဖို႕ သင္႕ရာေဒသအျမဲေန၊
ေရွ႕ကတင္ၾကိဳျပဳခဲ႕ဘူးသည္႕ ေကာင္းမွဳအထူးရွိပါေစ၊
မိမိကိုယ္ကိုေကာင္းစြာထိန္းလို႕ မတိမ္းေစနဲ႔ေဆာက္တည္ေလ၊
ခ်မ္းသာကိုေပးေနထိုင္ေရး ေမ်ွာ္ေတြးသံုးခ်က္ေပ၊လို႕က်က္ခဲ႔ဘူးတယ္၊အဲဒီအခ်က္သံုးခ်က္ဟာ
ေတာ္ေတာ္ေကာင္းပါတယ္၊နံပါတ္အခ်က္အေနနဲ႔ ..ပတိရူပေဒသ၀ါသ..သင္႕တင္႕ေလ်ာက္ပါတ္တဲ႔အရပ္မွာ
ေန၇မယ္လို႕ဆိုလိုတာဟုတ္ပါတယ္၊သို႕ေသာ္အဲဒီတခ်က္ထဲတင္မဟုတ္ပါဘူး၊ကိုယ္အမူရာ ႏွတ္အမူရာေတြလဲပါပါတယ္၊
မေလ်ာက္ပါတ္တဲ႔ေန၇ာမွာမေျပာဆိုအပ္ေသာစကားေတြေျပာဆိုမိလို႕ဘ၀တခုမွာအထင္ေသးနစ္နာမွဳေတြ၊ေနာက္ျပီး
ေလ်ာက္ပါတ္တဲ႔အရပ္မွာေျပာဆိုခဲ႔မိလို႕ပညာရွိသူေတြေကာင္းေတြခ်ီးမြမ္းတာခံစားရနိဳင္တာလဲ..
ပတိရူပေဒသ၀ါသပါပဲ။ကိုယ္အမူရာမွာလဲ ေလ်ာက္ပါတ္တဲ႔အရပ္မွာျပဳလုပ္ရမည္႕အမူအရာမေလ်ာက္ပါတ္တဲ႕အရပ္မွာျပဳလုပ္ရမည္႕အမူရာေတြကိုလဲခြဲျခားသိျမင္နိဳင္ျပီးပညာရွိသူေတြေကာင္းေတြခ်ီးမြမ္း
မွဳေတြရယူကဲ႔ရဲ႔မွဳေတြရယူတာလဲပတိရူပေဒသ၀ါသပါပဲ၊ဒါေၾကာင္႕ျမတ္ဘုရားကေအာင္ျမင္မွဳနည္းလမ္းသံုးသြယ္ထဲမွာ
ပထဦးဆံုးထည္႕ေပးထားတာပါ၊
နံပါတ္(၂)အခ်က္က..ပုေဗၺစကတပုညတာကို စာေရးသူတို႕ဗုဒၶဘာသာေတြသိထားတာကေရွ႕ဘ၀ကျပဳခဲ႔ဘူးတဲ႔ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳလို႕သိထားၾကတာ၊
တကယ္ေတာ႕အဲဒီလိုတင္မဟုတ္ပါဘူး...ပုေဗၺ...ေရွးကလို႕အဓိပၸါယ္ထြက္ပါတယ္၊ဘယ္လိုေရွ႕ကလဲအလုပ္မလုပ္
မွီေရွးကၾကိဳၾကိိဳတင္တင္လုပ္တာကိုေရွးကလို႕ေခၚတာပါ၊ ဥပမာထမင္းစားေတာ႕မယ္ဆို၇င္ထမင္း၀ိုင္းကိုၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ရသလို ..ေနာက္တခုတရားပြဲတခုလုပ္ေတာ႕
မယ္ဆိုရင္ေလးငါးလေလာက္ကၾကိဳတင္ျပင္ဆင္ရသလိုမ်ိုးကိုေျပာတာပါ၊ဒါေလးနဲ႔ပါတ္သက္ျပီးစာေရးသူတို႕
ဆရာေတာ္ကမိန္႕ထားတဲ႔စကားေလးရွိပါတယ္၊ပုေဗၺစကတပုညတာမဂၤလာဆိုတာကကိုယ္႕လုပ္တဲ႔အလုပ္ကို
မလုပ္မွီၾကိဳတင္ျပင္ဆင္တာကိုဆိုလိုတာဒါကိုမဂၤလာလို႕ေခၚတာ၊ေရွးကျပဳလုပ္ခဲ႔တဲ႔ကုသိုလ္ခ်ည္းဆိုလိုတာမဟုတ္
ဘူးလို႕ဆရာေတာ္ကမိန္႕ခဲ႕ဘူးပါတယ္၊ဆရာေတာ္ကေက်ာင္းကကားသမားနဲ႔ေတာင္နွိင္းယွဥ္ျပီးရွင္းျပပါတယ္၊
ကားသမားဟာကားမထြက္မွီကားကို ဆီ ေရ ေလ ဘီး စသည္တို႕ရွိသလားမရွိဘူးလားဆိုတာၾကည္႕ရွဳ႕ျပီး
ျပင္ဆင္ရသလိုမ်ိဳးေပါ႕ကြာလို႕မိန္ခဲ႔ျပီးရွင္းျပသြားပါတယ္။
ေနာက္ဆံုးတခ်က္က...အတၱသမၼာပဏီဓိ.. မိမိစိတ္ကိုေကာင္းစြာႏွလံုးသြင္းျဖဴစင္မွဳကိုဆိုလိုတာပါ၊လူတေယာက္ဟာေကာင္းစြာႏွလံုးသြင္းမွဳမရွိ၇င္လဲသူမ်ား
ဘာလုပ္လုပ္နွလံုသြင္းမေကာင္းရင္...ထိုသူအတြက္ပူပန္မွဳေတြခ်ည္းပါပဲ၊ဘုရားရွင္လက္ထက္ကေဒ၀ဒတ္တို႕
စိဥၥမာနတို႕ၾကည္႕ေလ...သူတို႕ဟာပတိရူပေဒသ၀ါသလဲျဖစ္တယ္..ပုေဗၺစကတပုညတာ..ေရွးကၾကိဳတင္ျပင္ဆင္
မွဳ႕လို႕ေခၚတဲ႔ေကာင္းမွဳေတြလဲရွိပါလ်က္နဲ႔ေကာင္းစြာႏွလံုးသြင္းမွဳမရွိလို႕သူတို႕ဘ၀ဆံုးရွံဳးခဲ႔ရတယ္ေလ။
တကယ္ေတာ႕လူဆိုတာအထက္ေဖာ္ျပပါအခ်က္သံုးခ်က္နဲ႔ညီမ်ွစြာေနထိုင္နိဳင္မယ္...အဲဒီသံုးခ်က္ထဲကို
သပၸဴရိသူပနိႆယ..ထည္႕လိုက္မယ္ဆိုရင္အရာရာျပည္႕စံုသြားပါျပီ၊
ခုဘ၀အတြက္ေကာေနာက္ဘ၀အတြက္ပါအာမခံခ်က္ရွိသြားပါျပီ....ျမတ္ဘုရားက... ကလ်ာဏမိတၱသုတ္မွာအရွင္အာနႏၵာကိုမိန္႕ထားခဲ႔တဲ႔စကားတခြန္းရွိပါတယ္၊သမၼာသမၺဳဒၶလို႕ေခၚတဲ႔ဘုရားရွင္
ကလ်ာဏမိတၱကိုမမွီခဲ႕ရင္ပါရမီေတြဘယ္ေလာက္ျပည္႕စံုေစကာမူဘယ္သူမွဘာမွျဖစ္မလာပါဘူးတဲ႔။ငါဘုရား
ဆိုတဲ႔ကလ်ဏမိတၱကိုမီွခိုရလို႕သာမိမိပါရမီအေလ်ာက္ .. အို နာ ေသ ေရးတို႕လြတ္ေျမာက္ရာနိဗၺာန္ကို
ေရာက္ရွိၾကတာလို႕မိန္႕ခဲ႔ဘူးတယ္႕အတြက္ေၾကာင္႕သပၸဴရိသူပနိႆယဟာေအာင္ျမင္မွဳအတြက္ရာႏွံးျပည္႕
ပါ၀င္ပါတယ္၊ကဲ..နိဂံုးခ်ဳပ္ရေအာင္ေတာ္ၾကာေဆာင္းပါးရွည္သြားမယ္၊ပတိရူပေဒသ၀ါသ..ေလ််ာက္ပါတ္တဲ႔အရပ္
ကိုယ္အမူရာ ႏွတ္အမူရာေတြလို႕ဆင္ခ်င္သံုးသပ္၊ပုေဗၺစကတပုညတာ..ေရွးကၾကိဳတင္ျပင္ဆင္မွဳလို႕သံုးသပ္။
အတၱသမၼာပဏီဓိ..ေကာင္းစြာႏွလံုးသြင္းမွုဳလို႕ဆင္ခ်င္သံုးသပ္။ေနာက္တခုထဲထားတဲ႔..သပၸဴရိသူပနိႆယ..ပညာရွိသူေတာ္
ေကာင္းေတြမွီခို ရမယ္လို႕ဆင္ခ်င္သံုးသပ္နိဳင္မယ္ဆိုရင္..ထိုသူၾကီးပြားတိုးတက္နိဳင္ေၾကာင္းမိန္႕ၾကားထားတာေတြ႕ရပါတယ္။
ကဗ်ာေလးနဲ႔ႏွတ္ဆက္မယ္၊
သင္႕တင္႕ေလ်ာက္ပါတ္ ျမတ္အရပ္ ေကာင္းစြာေနနိဳင္ၾကပါေစ၊
ေရွးကၾကိဳတင္ ဦးစြာပင္ အစဥ္လုပ္နိဳင္ၾကပါေစ၊
သူေတာ္စိတ္ မျငိမ္းတတ္ အစဥ္ေမြးနိုင္ၾကပါေစ။
သူေတာ္ေကာင္းသာ မွီခိုကာ ပန္းတိုင္အျမန္ေရာက္ပါေစ၊
စာရွဳ႕သူမ်ားဓမၼစမ္းေရေသာက္သံုးနိဳင္ပါေစ။။။။။။

0 comments:

Enregistrer un commentaire