ေလာကမွာေလာကီခ်မ္းသာေလာကုတၱရာခ်မ္းသာဆိုျပီးႏွစ္မ်ိဳးရွိပါတယ္၊ေလာကီခ်မ္းသာဆိုတာကေတာ႕
လူ႕ကာမဂုဏ္လူ႕အာရံုလူ႕ခ်မ္းသာနတ္ကာမဂုဏ္နတ္အာရံုနတ္ခ်မ္းသာတို႕ကိုဆိုလိုတာပါ
၊ေလာကုတၱရာခ်မ္းသာကေတာ႕အရဟတၱဖိုလ္ခ်မ္းသာ နိဗၺာန္ခ်မ္းသာတို႕ကိုဆိုလိုတာပါ။
ေလာကီခ်မ္းသာဟာ ေလာကုတၱရာခ်မ္းသာနဲ႕ႏွိင္းယွဥ္ရင္ေလာကုတၱရာခ်မ္းသာကို တဆယ္႕ေျခာက္စိပ္ စိပ္ျပီးတစိပ္မ်ွကိုမမွီနိဳင္ဘူးဟုျမတ္ဘုရားေဟာထားတာေတြ႕ရပါတယ္။တကယ္ေတာ႕ေလာကီခ်မ္းသာဆိုတာ
ျဖည္႕ေပးရတဲ႔ခ်မ္းသာတခုပါ၊ရူပါရံုကိုခံစားခ်င္ရင္ရူပါရံု၀တၳဳေတြျဖည္႕ေပးရပါတယ၊္ဥပမာ…ပြဲၾကည္႕ခ်င္ရင္ပြဲအတြက္
ျဖည္႕စရာ၀တၳဳျဖည္႕ေပးရတယ္မဟုတ္လား။သဒၵါရံုကိုခံစားခ်င္သဒၵါရံုအတြက္၀တၳဳေတြျဖည္႕ေပးရတယ္
ဂႏၶာရံုကိုခံစားခ်င္ရင္ဂႏၶာရံုအတြက္ရနံ႔ေတြျဖည္႕ေပးရတယ္ရသာရံုကိုခံစားခ်င္ရင္ရသာရံုအတြက္အစားစာေတြျဖည္႕ေပးရတယ္
ေဖာ႒ဗၺာရံုကိုခံစားခ်င္ရင္ေဖာ႒ဗၺာရံုအတြက္အေတြ႔အာရံုေတြျဖည္႕ေပးရတယ္။
ဒီေတာ႕ေလာကီခ်မ္းသာဆိုတာျပည္႕တယ္ဆိုတာမရွိအျမဲကိုျဖည္႕ေပးေနရတယ္..ျဖည္႕ေသာ္လဲျပည္႕တယ္ဆိုတာမရွိဘူး။
မဟာသမုဒၵရာၾကီးလိုေပါ႕၊ေလာကုတၱရာခ်မ္းသာကေတာ႕ျဖည္႕စရာမလိုတဲ႔ခ်မ္းသာမ်ိဳးပါပ.ဲေလာတၱရာခ်မ္းသာကေတာ႕မျဖည္႕ပဲနဲ႔လဲျပည္႕ေနတယ္
ျဖည္႕စရာဘာမွမရွိဘူးအကူညီအားေပးစရာဘာမွမရွိပါဘူးမျဖည္႕ဘဲနဲ႔လဲခ်မ္းသာသုခအလိုေလ်ွာက္ခံစားရတယ္။
အဲဒါေၾကာင္႕ကာမဂုဏ္အျပစ္ကိုမျမင္ၾကတဲ႕သူေတြက်ေတာ႕အေကာင္းဘဲႏွစ္သက္ဖြယ္ခ်ည္းဘဲ…သို႕ေသာ္..
ကာမဂုဏ္ခ်မ္းသာအျပစ္ကိုျမင္ၾကတဲ႔သူေတြအဖို႕ကေတာ႕အင္မတန္ကြာျခားတဲ႔ခ်မ္းသာႏွစ္ခု။
ကာမဂုဏ္ခ်မ္းသာဟာျဖည္႕လို႕မျပည္႕နိုင္ဘူးေလာကုတၱရာခ်မ္းသာကျဖည္႕စရာမလိုဘူး
ေလာကုတၱရာခ်မ္းသာကအလိုေလ်ာက္ျပည္႕ေနတယ္လို႕ျမင္ၾကတယ္။
တခါတံုးကအရွင္ရ႒ပါလဟာေကာရဗ် မင္းၾကီးအားတရားေဟာဘူးတယ္၊
ဦေနာ ေလာေကာ အတိေတၳာ တဏွာဒါေသာတဲ႔။
ေလာကၾကီးဟာဘယ္ေလာက္ျဖည္႕လဲလိုျမဲသာျဖစ္တယ္ေရာင္႕ရဲသည္ဟုမရွိေပ.
.တဏွာ၏ေက်းကၽြန္သာျဖစ္၏ဟုေဟာလိုက္ေတာ႕ေကာရဗ်မင္းၾကီးကတပည္႕ေတာ္
အဲဒီထဲကဘာကိုမွတ္ရမလဲဘုရားေလ်ွာက္လာေတာ႕။
မေထရ္ကမင္းၾကီးကိုျပန္ေမးပါတယ္အေ၇ွ႕အရပ္ကမင္းၾကီးအင္မတန္ယံုရတဲ႔လူတေယာက္လာတယ္ဆိုပါဆို႕ အဲဒီလူကမင္းၾကီအေ၇ွ႕အရပ္မွာျမိဳ႕ၾကီးတျမိဳ႕ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးေတြ႕ခဲ႕ပါတယ္၊အဲဒီျမိဳ႕ဟာဆင္ေတြျမင္းေတြရထားေတြ ဒီျပင္စည္းစိမ္ဥစၥာပစၥည္းေတြအင္မတန္ျပည္႕စံုတယ္၊
အခုအရွင္မင္းၾကီးဆီမွာရွိေနတဲ႔စစ္တပ္နဲ႕သားျပီးတိုက္ရင္ေအာင္နိဳင္ပါတယ္ဆိုရင္ အရွင္မင္းၾကီးဘယ္လိုလုပ္မလဲဆိုေတာ႕မင္းၾကီးကတပည္႕ေတာ္သြားျပီးတိုက္မွာပါဘုရား၊
ေကာင္းပါျပီ ေတာင္ဘက္ကလူတေယာက္အဲဒါလဲမင္းၾကီးအင္မတန္ယံုၾကည္ရတဲ႔လူတေယာက္ဘဲ
ထိုသူကမင္းၾကီးကိုအရွင္မင္းၾကီးေတာင္ဘက္မွာလဲအင္မတန္စည္ကားခမ္းညားတဲ႔ျမိဳ႕တျမိဳ႕ေတြ႕ခဲ႕တယ္၊
အဲဒီျမိဳ႕ကိုအရွင္မင္းၾကီးအလြယ္တကူသိမ္းရဖို႕ျဖစ္နိဳင္တယ္ဆိုရင္မင္းၾကီးဘယ္လိုသေဘာရွိလဲ မင္းၾကီးကတပည္႕ေတာ္သိမ္းမွာပဲဘုရားတဲ႔။
ေနာက္ဘက္ေျမာက္ကအဲဒီလိုသံေတာ္ဦးတင္လာမယ္ဆိုရင္ေကာမင္းၾကီးဘယ္လိုလုပ္မလဲတပည္႕ေတာ္သိမ္းမွာပဲဘုရား၊
မင္းၾကီးဘုရားရွင္ကအဲဒါကိုရည္ရြယ္ျပီးေလာကၾကီးဟာျပည္႕တယ္ဆိုတာမရွိဘူးလိုျမဲလိုေနတာဟုေဟာတာပါ၊တဏွာဆိုတာ မျပည္႕နိဳင္ဘူးဆိုတာကိုယ္႕ေတြ႕ကိုး ပုထုဇဥ္လူဆိုတာရရင္အကုန္ယူသြားမွာ၊
အဲဒါကိုရည္ရြယ္ျပီးဘုရားရွင္ကိုယ္ေတာ္ျမတ္ကတဏွာဆိုတာျပည္႕တယ္လို႕မရွိဘူးလိုျမဲလိုေနတယ္
အဲဒီအေၾကာင္းေဟာေတာ႕တရားဟာအင္မတန္မွန္တယ္လို႕ေကာရဗ်မင္းၾကီးကျပန္ေလွ်ာက္ပါတယ္။
ဟုတ္ပါတယ္မင္းၾကီးေလာကီခ်မ္းသာဆိုတာျဖည္႕လို႕မနိဳင္ပါဘးူေလာကုတၱရာခ်မ္းသာကေတာ႕ျဖည္႕စရာမလိုဘူး
မိမိရဲ႔ခ်မ္းသာတဲ႔ခ်မ္းသာေလးနဲ႕ပဲအကုန္ျပည္႕စံုတယ္ဘာမွလိုစရာမရွိေတာ႕ပါဘူး။
ေလာကမွာအျမင္ႏွစ္မ်ိဳးရွိတယ္၊ေလာကီခ်မ္းသာကိုေကာင္းတယ္လို႕ျမင္ေနၾကတဲ႔သူေတြက်ေတာ႕
ကာမဂုဏ္ထက္ေကာင္းတာသူမွာမေတြ႕ဘူးကာမဂုဏ္ခ်မ္းသာထက္ခ်မ္းသာတာကိုေတြ႕တဲ႕သူေတြက်ေတာ႕
ေလာကီခ်မ္းသာဟာအလကားဟုသိရလာတယ္၊။
စာေရးသူရဲ႔အေမမဆံုးခင္ကစာေရးသူကိုမွာခဲ႕ပါတယ္၊(သားအေမ႕ကိုလဲသံေယာဇဥ္မထားနဲ႔
သားကိုလဲအေမသံေယာဇဥ္မထားဘူးသံေယာဇဥ္ဆိုတာသံသရာရွည္ေၾကာင္းေတြတဲ႔သံသရာထဲမွာ
သားတ၀ဲ၀ဲလည္ေနအံုးမွာလားတဲ႔အေမကေတာ႕မလည္ခ်င္ေတာ႕ဘူတဲ႔)စာေရးသူရဲ႔အေမဟာစာေပမတတ္ပါဘူး.
.ရိပ္သာေတြလဲမ၀င္ဘူးပါဘူးဆင္းရဲေတာ႕တရားဆိုတာသိေသာ္လဲလုပ္ခ်ိန္မရဘူးေလသားတပါးရွိလို႕
တရားကိုသိရမယ္လို႕မေအာက္ေမ႕ပါနဲ႔ စာေရးသူအေမဆံုးေတာ႕ေတာ္ေတာ္ငယ္ပါေသးတယ္။
စာေရးသူကိုယ္တိုင္လဲတရားဆိုတာမသိေသးပါဘူး။အေမဟာစာမတတ္ေပမဲ႕အေမေျပာသြားတဲ႔စကားလံုးေလးဟာတကယ္႕ဂရိတ္စကားလံုးေလးပါ
ဒီစကားကိုေထာက္ဆေသာအားျဖင္႕အေမဟာရင္႕က်က္တဲ႔သူလို႕ဆိုတာစာေရးသူသိလိုက္ရပါျပီတန္ဖိုးသိပ္ၾကီးတဲ႔စကားလံုးေလးပါ
စာေရးသူရဲ႔ရင္ထဲမွာေတြးလိုက္တိုင္းအေမ႕ကိုဦးတင္ရွိခိုးမိပါတယ္၊
ခုလိုေလးမ်ားအေမ႕ကိုေဟာလိုက္ရရင္အေမဘယ္ေလာက္ကေက်နပ္ေနမလဲလို႕စာတေဆာင္ေရးျပီးတိုင္းအေမ႕ကိုလြမ္းမိပါတယ္။
စာရွဳ႕သူတို႕လဲျဖည္႕စရာမလိုတဲ႔ခ်မ္းသာအစစ္ကိုျမင္ေအာင္ၾကည္႕နိဳင္ဖို႕ၾကိဳးစားၾကပါလို႕တိုက္တြန္းရင္း………
ဓမၼစမ္းေရေသာက္သံုးနိဳင္ပါေစ….
0 comments:
Enregistrer un commentaire